Refusionspolitik

Returnerer
Vores politik varer 30 dage. Hvis der er gået 30 dage siden dit køb, kan vi desværre ikke tilbyde dig en refusion eller byttehandel.

For at være berettiget til en genkomst skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du har modtaget den. Den skal også være i den originale emballage.

Adskillige typer af varer er fritaget for at blive returneret. Varer, som f.eks. mad, blomster, aviser og blade ikke kan returneres. Vi accepterer heller ikke produkter, der er intime eller sanitære varer, farlige stoffer eller brandfarlige væsker eller gasser.

Yderligere ikke-tilbagebetalingspligter:
-Gavekort.
-Downloadable softwareprodukter
-Nogle sundheds-og personlige plejevarer

For at fulde din hjemkomst, skal vi have en kvittering eller et bevis på køb.
Du må ikke sende dit køb tilbage til producenten.

Der er visse situationer, hvor der kun ydes restitution for delrestitutioner (hvis relevant)
-Bog med tydelige tegn på brug
-CD, DVD, VHS bånd, software, video spil, kassettebånd eller vinylplade, der er åbnet
-Alle elementer, der ikke er i sin oprindelige tilstand, er beskadigede eller manglende dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl
-Ethvert element, der returneres mere end 30 dage efter fødslen

Refuderer (hvis relevant)
Når din hjemkomst er modtaget og inspiceret, sender vi en e-mail for at advisere dig om, at vi har modtaget dit returnerede element. Vi vil også underrette Dem om godkendelsen eller forkastelsen af Deres restitution.
Hvis du er godkendt, vil din restitution blive behandlet, og en kreditering vil automatisk blive anvendt på kreditkortet eller den oprindelige betalingsmåde inden for en vis mængde dage.

Forsinket eller manglende tilbagebetaling (hvis relevant)
Hvis du ikke har fået pengene tilbage, så tjek din bankkonto igen.
Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage lidt tid, før din tilbagebetaling er officielt slået op.
Næste kontakt din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før der opsendes en restitution.
Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din tilbagebetaling, skal du kontakte os på office@hsdl.dk.

Salgsposter (hvis relevant)
Kun faste priser kan tilbagebetales, desværre kan salget af varer desværre ikke tilbagebetales.

Udskifter (hvis relevant)
Vi erstatter kun elementer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at veksle det for samme vare, skal du sende os en e-mail på office@hsdl.dk og sende din vare til: HSDL ApS, Norregade, 12, 6330 Padborg, Danmark.

Gaver
Hvis varen er markeret som en gave, når den er købt og sendt direkte til dig, modtager du en gavekredit for værdien af din hjemkomst. Når det returnerede element er modtaget, sendes et gavekort til dig.

Hvis varen ikke er markeret som en gave, når den er købt, eller gavegiveren gav ordre til at give til dig senere, sender vi en tilbagebetaling til gavegiveren, og han vil finde ud af, om du vender tilbage.

Levering
Hvis du vil returnere dit produkt, skal du sende dit produkt til HSDL ApS, Norregade, 12, 6330 Padborg, Danmark

Du vil være ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere dit element. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis du får refunderet en restitution, fratrækkes omkostningerne ved returforsendelsen fra din restitution.

Afhængig af hvor du bor, den tid, det kan tage for dit bytte for at få fat i dig, kan variere.

Hvis du sender en vare over $75, bør du overveje at bruge en sporbare søforsendelsesservice eller en købeforsikring. Vi kan ikke garantere, at vi vil modtage dit returnerede element.